6-КЛАС

4 грудня

Електронні пошти однокласників

Завдання 1 грудня:

Таблиця


Посилання на програму Скретч: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

**************************************

Завдання до практичної роботи:
***************************************
27.01.2020
 ://learningapps.org/2404349

13/01/2020
https://drive.google.com/open?id=1MnDzH6d3Vl7jQ4ilUTk6PB2hsEJ5ck0C

**************
1.     Створюємо скрипт:
1.      у блоці-команд «Керування» обираємо команду «Коли натиснути прапорець», це і буде нашим початком.
2.      у блоці-команд «Олівець» обираємо команду «Задати колір олівця» і вибираємо колір – білий.
3.      у блоці-команд «Олівець» обираємо команду «Задати розмір олівця» і вибираємо – 2.
4.      Обираємо початкову точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
5.      у блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо час – 3 та значення х та у. Це і буде початкова точка нашої літери.
6.      у блоці-команд «Олівець» обираємо команду «Опустити олівець».
7.      Обираємо другу точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у), ця точка – буде вершиною нашої літери «А»
8.      у блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо час – 3 та значення х та у.
9.      Обираємо третю точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
10. у блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо час – 3 та значення х та у.
11. Обираємо четверту точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
12. у блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо час – 3 та значення х та у.
13. Обираємо п’яту точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
14. у блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо час – 2 та значення х та у.

15. у блоці-команд «Керування» обираємо команду «Завжди». (вона використовується для циклічного повторення дій, тобто наше мишення буде малювати літеру «А» до тих пір, поки ми не зупинимо її)


*************
Онлайн гра на платформі Learningapps (https://learningapps.org/display?v=pwzpso90k18)
*****************





























Комментариев нет:

Отправить комментарий