4 грудня
Електронні пошти однокласників
Завдання 1 грудня:
Таблиця
Посилання на програму Скретч: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
**************************************
Завдання до практичної роботи:
***************************************
27.01.2020
://learningapps.org/2404349
13/01/2020
https://drive.google.com/open?id=1MnDzH6d3Vl7jQ4ilUTk6PB2hsEJ5ck0C
**************
1. Створюємо скрипт:
://learningapps.org/2404349
13/01/2020
https://drive.google.com/open?id=1MnDzH6d3Vl7jQ4ilUTk6PB2hsEJ5ck0C
**************
1. Створюємо скрипт:
1.
у
блоці-команд «Керування» обираємо команду «Коли натиснути прапорець», це і буде нашим початком.
2.
у
блоці-команд «Олівець» обираємо команду «Задати колір олівця» і вибираємо колір
– білий.
3.
у блоці-команд «Олівець» обираємо команду «Задати розмір
олівця» і вибираємо – 2.
4.
Обираємо
початкову точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
5.
у
блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо
час – 3 та значення х та у. Це і буде початкова точка нашої
літери.
6.
у
блоці-команд «Олівець» обираємо команду «Опустити олівець».
7.
Обираємо
другу точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у),
ця точка – буде вершиною нашої літери «А»
8.
у
блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо
час – 3 та значення х та у.
9.
Обираємо третю точку (наводимо курсор на обраному фоні,
та дивимося значення х та у)
10.
у
блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо
час – 3 та значення х та у.
11.
Обираємо
четверту точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
12.
у блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до
х:__; у:__» виставляємо час – 3 та значення
х та у.
13.
Обираємо
п’яту точку (наводимо курсор на обраному фоні, та дивимося значення х та у)
14.
у
блоці-команд «Рух» обираємо команду «Ковзти ___ сек до х:__; у:__» виставляємо
час – 2 та значення х та у.
15.
у
блоці-команд «Керування» обираємо команду «Завжди». (вона використовується для
циклічного повторення дій, тобто наше мишення буде малювати літеру «А» до тих
пір, поки ми не зупинимо її)
*************
Онлайн гра на платформі Learningapps (https://learningapps.org/display?v=pwzpso90k18)
*****************
Комментариев нет:
Отправить комментарий