ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Опитування щодо дистанційного навчання

Шановні діти та батьки дистанційне навчання з інформатики в період 19.10 по 23.10.2020 року буде проходити в додатку Google Teams (асинхронно)







******************************************
Паролі та логіни Вам було роздано класними керівниками. 

Шановні учні  завдання дистанційного навчання з 27.04.2020 - 11.05.2020

5 клас

Використовуючи середовище Scratch (встановлене у вас на комп'ютері чи онлайн за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted створіть проєкт:
Прикрішліть скрін проєкту на пошту scool1.rd@gmail.com  і не забудьте підписати. Успіхів вам!

6 клас


У середовищі Scratch (встановленим на ваших комп'юютерах чи онлайн за посиланням
https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted) створіть проєкт однієї з ігр:
Прикрішліть скрін проєкту на пошту scool1.rd@gmail.com  і не забудьте підписати. Успіхів вам!

7 клас


Перегляньте відео та аналогічно створіть табличку і відформатуйте її (кольорову заливку можна використати довільну).
https://youtu.be/X7fQ6ZXl7Es
Прикрішліть скрін проєкту на пошту scool1.rd@gmail.com  і не забудьте підписати. Успіхів вам!

8 клас

Працюємо з сервісами для спільної роботи, зокрема, Google Презентацію.Відкрийте посилання  та відповідно інструкції у презентації виконайте завдання.Сервісами для спільної роботиПрикрішліть скрін проєкту на пошту scool1.rd@gmail.com  і не забудьте підписати. Успіхів вам!

Вкладені цикли

9 клас

Підготуватись до захисту проектів (роздруковані роботи). 

 10 клас

11 клас

Опрацювати: Мовагіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи. Текстовіелементи веб-сторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання

9-Г Математика

Виконуємо варіант 14 зі збірника до ДПА.Шановні учні. Готуємося по збірнику, всі питання, які виникають готуємо, будемо обговорювати.


******************************************************************

Про проведення щорічного міськогоконкурсу інформаційних технологій

Положення

про конкурс інформаційних технологій


1. Загальні положення

1.1. Мета та завдання конкурсу
Конкурс проводиться з метою виявлення та підтримки обдарованих дітей серед учнів усіх типів навчальних закладів.
1.2. Основні завдання конкурсу:
·       стимулювання творчого самовдосконалення дітей та молоді;
·       підвищення інтересу до поглибленого вивчення сучасних інформаційних технологій,
·       прищеплення учнівській молоді навичок дослідницької роботи;
·       стимулювання впровадження сучасних інформаційних технологій в різні сфери діяльності людини;
·       пошук кращих стратегій і методів використання Інтернету;
·       виявлення, поширення, впровадження в навчально-виховний процес прогресивних форм і методів навчання;
·       створення фонду учнівських робіт.
1.3. Керівництво та організація конкурсу
Конкурс проводиться щорічно виконкомом Шосткинської міської ради та управлінням освіти Шосткинської міської ради. Керує проведенням конкурсу оргкомітет, що складається з представників засновників конкурсу. Оргкомітет формує склад журі, до якого запрошуються фахівці з відповідних напрямків, представників вищих навчальних закладів, міської ради, партнерів та спонсорів.
2. Учасники конкурсу
У конкурсі мають право брати участь учні та вихованці закладів загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної, вищої освіти.
Учасники поділяються за віковими категоріями:
І - старша - 14-17 років;
ІІ - молодіжна –   18-20 років.
Автором роботи може бути лише один учасник.

3. Терміни проведення конкурсу

Конкурс проводиться у два тури:
І тур - відбірковий (заочний) -  30 квітня - 08 травня 2018 року;
ІІ тур - фінальний (очний) – 14-16 травня 2018 року.

4. Умови проведення конкурсу

4.1. Конкурс проводиться за наступними номінаціями:
·       «Відео-інтро, відеоролик»
·       «Статична 2D графіка»
·       «Апаратно-програмна розробка»
4.2. За бажанням учасник має право брати участь у кількох номінаціях конкурсу.


5. Тематика та технічні вимоги до робіт
·       «Відео-інтро, відеоролик» - тема обирається самостійно, тривалість до 3 хвилин
·       «Статична 2D графіка» - розробити логотип одного із існуючих центрів міста («Арт-центру», «Спорт-центру», «ІТ-центру») або запропонувати створення іншого центру та розробити його логотип
·       «Апаратно-програмна розробка» - Arduino або подібні розробки, WEB-додатки, мобільні додатки, інші програмні комплекси (лістінг вихідного коду, схеми).
Під час створення конкурсних робіт допускається використання будь-якого програмного забезпечення.
Всі роботи, представлені на конкурс, не повинні вимагати попередньої установки додаткового програмного забезпечення.
6. Порядок проведення змагань
6.1. Кожен учасник конкурсу реєструється, надіславши свою роботу та заявку до 30 квітня 2018 року на адресу Шосткинської Малої академії наук 
shostka-man@ukr.net
 
ЗАЯВКА
на участь у міському конкурсі з інформаційних технологій

№ п/п
Прізвище, ім’я
Вікова
група
Назва номінації
Навчальний заклад,
клас/група






6.2. До участі в заочному турі конкурсу допускаються роботи, що не брали участь в  Конкурсі в попередні роки. Після завершення часу прийому робіт члени журі проводять попередній відбір робіт заочного туру.
6.3. До кожної роботи надається короткий опис (об’єм до 1 сторінки А4), який оцінюється за наступними критеріями:
- задум автора
- мета роботи
- креативність
- новизна
Максимальна кількість балів – 20.
До участі у ІІ (очному) етапі допускаються роботи, які набрали більше 10 балів.
7. На очному турі учасник повинен продемонструвати  процес створення своєї роботи: який інструментарій було застосовано під час створення роботи; який комплекс або додаток було використано; мова програмування; якщо використані шаблони, то які та інше. Робота оцінюється за ступенем персонального внеску у розробку.
Максимальна кількість балів – 40.
5 КЛАС
ГРАЄМО В МІКСИКЕ









7  КЛАС
Виконати завдання в зошиті

8 КЛАС
Повторити вивчений матеріал.

8-В клас
Переглянути відео з теми Розгалуження (Робінзони) за посиланням

9 клас
Векторна та растрова графіка

10 КЛАС
Повторити вивчений матеріал. Електронне листування

Комментариев нет:

Отправить комментарий